Feedback

We at Curry Leaf aim to bring all of our customers the very best value for money, services and food around a. Give us feedback.

  • Value for Money
  • Service
  • Product Quality

Always order from Curry Leaf as the quality of the food is excellent. Great value for money too.

Janette, 17 Jan 2020

great

John, 11 Jan 2020

Very filling

Sean, 10 Jan 2020

foodHub

superb munchybox as always

John Brackenridge, 04 Jan 2020

foodHub

Best curry I've had in years

Jayson Mckay, 07 Dec 2019

-

Reece, 06 Dec 2019

when you pay for an additional side sauce for extra cheese as their isn't an option for extra cheese you end up with he same amount on your meal even though you pay for extra. Food is never hot either

Angela, 05 Dec 2019

  Reply : Hi Angela, We can only put so much cheese on our chips and cheese, our portions are quite big, that's why the option is not there. Yes,you paid for an extra dip to add extra cheese and you then received extra cheese too but we are sorry if it wasn't enough, we can only put whatever fits in a box In regards to food never being hot, that's not true at all. if that's truly the case then why would you be keep ordering and keep paying for cold meals?

delivered 1 hour earlier which was great

John, 25 Nov 2019

Great pakora and curries!

Pete, 25 Nov 2019

Best take away in Ayr. Good is always fantastic.

Sarah, 25 Nov 2019

didn't get the 10% discount for on-line order.

John, 22 Nov 2019

very good quality

Derek, 16 Nov 2019

Always fresh always tasty

Janice, 15 Nov 2019

Best curry takeaway in ayr, we have almost tired every curry from the menu Never been disappointed. Keep up the good work guys

John, 10 Nov 2019

Curry Leaf is our favourite take away in Ayr

Louise, 03 Nov 2019

Really good takeaway

Don, 01 Nov 2019

Best curry house in Ayrshire. They should open a restaurant, it would be better than the ones we have the now.

Chris, 21 Oct 2019


Sam, 14 Oct 2019

Best takeaway in town, food always exceptional

Lynn, 10 Oct 2019

2 pieces of Lamb in the Egyptian kebab a lot of Donner meat and not much else when you order the XL Egyptian Kebab you would expect a larger variety of all the meats in this dish but sadly not. I wonder how much variety is in the smaller sizes as it was not worth the price no matter how tasty it is

Sloan, 30 Sep 2019

Amazing food

Cheryl, 29 Sep 2019

Unreal that I ordered online from your own website and you thought it was a just eat. Only then to find my order on the floor. Then tell me ah its our own website that's what's happened...no u haven't made my order because it's on the floor.

Jamie, 27 Sep 2019

  Reply : Hi Jamie, We looked through the order and couldn't find anything under your name. We then asked you for your order number to locate your order on just eat and our own app. we can't tell just by looking at the order number if it was placed on just eat or through our website! You were told that we accidentally lost your slip but we will make your order first and we apologise 4-5 times. what you don't mention in your review is that your order was made within seven mins of you arriving the shop.

The food arrived cold. Had to heat it up before we could eat.

Nils Ferguson, 27 Sep 2019

Very good food

Derek, 20 Sep 2019

Best indian take away by far.

Angelica, 12 Sep 2019

Meal was lovely but nann bread wasn't as good as they have been in the past.

Kayle, 08 Sep 2019